Tulityökortti

tulityökortti, kurssi / koulutus Turku

Tulityökorttikurssit järjestämme tilauksesta pienryhmissä.

Tulityökoulutus sekä katto- ja vedeneristysalan tulityökoulutus yhdistyivät 1.1.2016. Ennen vuotta 2016 suoritettu koulutus on voimassa kortissa mainitun ajan ja oikeuttaa tekemään vain kortin mukaisia tulitöitä: tulitöiden turvallisuustutkinto oikeuttaa tekemään vain tulitöitä ja katto- ja vedeneristysalan tulitöiden turvallisuustutkinto vain katto- ja vedeneristysalan tulitöitä.

Voimassa oleva tulityökortti tulee olla sekä tulityöntekijällä että tulityöluvan myöntäjällä.

Tilapäisellä tulityöpaikalla tulityön tekemiseen vaaditaan aina riskienarvioinnin perusteella laadittu kirjallinen, määräaikainen tulityölupa. Työn tilaajan nimeämä henkilö myöntää tulityöluvan.

Tulityöt ovat erityistä vaaraa aiheuttavia töitä, joita säätelevät monet lait, säädökset ja määräykset. Tulitöitä ohjaava lainsäädäntö edellyttää onnettomuuksien ennalta ehkäisyä, suunnitelmallisuutta ja onnettomuuksiin varautumista henkilöiden, ympäristön ja omaisuuden turvaamiseksi.

Suomen Ammattipätevyyskoulutus

Tavarakatu 1a 2.krs