Työturvallisuuskortti

Työturvallisuuskortti - työturvallisuus yhteisellä työpaikalla

Työturvallisuuskorttikoulutukset järjestetään verkkokoulutuksina.
Osallistumista varten tarvitset vain mobiililaitteen tai tietokoneen.
Osallistumisen yhteydessä saat linkin mitä kautta pääset seuraamaan opetusta vaikka kotisohvalta.

Katso kurssien aikataulut Kurssikalenterista.

Työturvallisuuskortti. Työturvakortti koulutus / kurssi Turku

Yhteisellä työpaikalla turvallisuuden hallinta edellyttää toimivaa yhteistyötä tilaajayrityksen ja toimittajayrityksen välillä.
Työturvallisuuskorttikoulutuksessa opit perustiedot yhteisen työpaikan työsuojelusta ja työympäristön vaaroista.

Kun olet hyväksytysti suorittanut koulutuksen, sinulle myönnetään henkilökohtainen työturvallisuuskortti, joka on voimassa viisi vuotta.

Työturvallisuuskortti on osoitus työturvallisuuskoulutukseen liittyvän kirjallisen kokeen hyväksytystä suorittamisesta. Työturvallisuuskortin voimassaoloaika on viisi vuotta. Koulutus on yleensä yhden päivän kestävä ja se antaa perustiedot työympäristön riskitekijöistä. Tavoitteena on myös eri toimijoiden yhteistyön kehittäminen työturvallisuusasioissa niillä työpaikoilla, joilla on useita eri urakoitsijoita.
Työturvallisuuskortin ja siihen liittyvän koulutuksen on kehittänyt Työturvallisuuskeskus. Käytännön koulutuksesta vastaavat henkilöt ovat itse saaneet tehtävään soveltuvan kouluttajakoulutuksen.

Suomen Ammattipätevyyskoulutus

Tavarakatu 1a 2.krs